В Україні запровадили нові вимоги у супермаркетах та магазинах: у Держспоживслужбі розповіли, як захистити свої права

В Україні з 1 січня магазини та супермаркети, які працюють у населених пунктах чисельністю від 5 тис. осіб, зобов’язані надати покупцям можливість розплачуватись за допомогою картки. У тих випадках, коли продавець відмовляє у можливості використовувати безготівковий розрахунок, покупець може поскаржитися на порушення своїх прав до Держспоживслужби.

Як зазначають на сайті відомства, у 17 статті закону «Про захист прав споживача» йдеться, що споживач має право на безготівкові розрахунки. Крім того, право безготівкового розрахунку є частиною законної вимоги законодавства. Зазначимо, є деякі винятки.

Так, до січня наступного року без безготівкового розрахунку можуть працювати магазини та супермаркети, які перебувають у населених пунктах із населенням до 5 тис. осіб. При цьому, якщо населений пункт незалежно від того, скільки в ньому проживає людина, перебував в окупації чи зоні воєнних дій, підприємці мають право ще протягом трьох місяців працювати без готівкового розрахунку.

Якщо права споживача порушені, він має право звернутися до Держспоживслужби. Бізнес можуть бути оштрафовані за порушення прав споживача. Зазначимо, крім того, українські супермаркети зобов’язані самостійно оплачувати товари, пошкоджені у торговому залі до придбання. Важливо у своїй зазначити, що й покупець спеціально пошкодив товар, це є хуліганством.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *