Туалетний папір може значно здорожчати

Дефіцит електроенергії так чи інакше впливає на всі галузі виробництва. Через подорожчання електроенергії зростає собівартість продукції, а разом з нею і цінники на полицях супермаркетів. Проте дорожчає все не лише в Україні, але й у Європі. Наприклад, вартість туалетного паперу у країнах Євросоюзу вже виросла вдвічі. Українські виробники поки ще стримують ціни, та невдовзі і для українців туалетний папір стане дорогим задоволенням.

Про майбутній ріст цін на туалетний папір пише видання Gazeta.ua з посиланням на дослідження економіста Андрія Новака.

Зростанню вартості продукції, насамперед, сприяє подорожчання електроенергії. Великою складовою собівартості також є фонд заробітних плат та вартість закупівлі сировини.

«Коли ці елементи зростають, то виробник вимушений рано чи пізно підняти ціни на товар. Я думаю, що по цій товарній позиції (туалетний папір) зростання впродовж року може бути на 50-60%», — прогнозує аналітик.

Тримаймося: туалетний папір стане для українців дорогим задоволенням

Економіст стверджує, що наразі підприємці вже мають усі підстави для підвищення цін на туалетний папір. Адже підприємствам задля задоволення виробничих потреб доводиться або використовувати генератори, або імпортувати електроенергію з Європи, а це значно збільшує видатки на виробництво. Разом із цим підвищилась і вартість сировини. Бізнес поки намагається втримати вартість продукції, але ріст цін у майбутньому все ж відбудеться.

«Поки що українські виробники, а у нас на цьому ринку найбільший виробник це Київський картонно-паперовий комбінат (ККПК), розташований в Обухові, він справляється з тим, щоб не підвищувати ціну на свою продукцію. Незважаючи на проблеми з енергетикою, на банальне підвищення цін у нас на ринку на все, на ту ж сировину. Поки що цей великий виробник утримує ціни на свою продукцію. Як довго він це зможе робити,  важко сказати, але закони економіки нікуди не діваються і поняття собівартості продукції також. Якщо вона зростає, то виробник змушений підіймати і ціну на товар», — зазначив Андрій Новак.

До речі, саме туалетний папір «Обухів» є лідером продажів на українському ринку. Свої лідерські позиції в економ-сегменті ринку він завоював завдяки якості та помірній ціні. Цей товар реалізують не лише в Україні, а й експортують за кордон. Про якість туалетного паперу “говорить” і масова підробка бренду в РФ. Там у продажу нерідко можна зустріти туалетний папір з майже ідентичною етикеткою. Від оригіналу вона різниться лише написом. Найчастіше трапляються варіанти «Обуків» та «Обухоф».

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *