Збій KyivSmartCard: правохоронці жорстоко затримали екс-кандидата в мери, який просив відкрити турнікет пасажирам

Через збій е-квитка на станції «Житомирська» Віктор Петрук спробував пройти повз турнікет. Через це правоохоронці жорстоко його затримали, пшикнули в обличчя балончиком та надягли кайданки.

На станції метро «Житомирська» стався збій системи KyivSmartCard, а працівники метрополітену відмовлялися пропускати пасажирів з картками. Віктор Петрук, екс-кандидат в мери столиці, інженер та транспортний експерт, спробував пройти повз турнікети, але його жорстоко затримали правоохоронці.

«Передаю вітання Віталію Кличку та Віктору Брагінському, які вкрали 1,2 мільярди гривень на впровадження системи єдиного квитка, але так і не змогли її створити. Зараз я сиджу в мавп’ятнику на станції метро «Житомирська» і оформлюю протокол стосовно злісної непокори працівникам поліції і працівникам метрополітену, які вирішили, що якщо в них за 1,2 мільярди гривень щось поламалося, то люди мають йти з Житомирської на Лівий берег пішки», – повідомив Петрук у прямому ефірі на своїй сторінці в Facebook.

На станцій «Житомирська» у Петрука не спрацювала картка KyivSmartCard, на станції трапився черговий збій. Він спробував пройти через турнікет, та почав обурюватись тим, що система не працює, а касири не відкривають турнікет для всіх пасажирів. До нього підійшли працівники воєнізованої охорони підземки, та передали його наряду поліції, що чергував по станції.

«Якщо в метро стався збій, то мали мене пропустити і всіх, у кого є поїздки. Я пройшов сам через турнікет. До мене підійшла воєнізована охорона і викликала поліцію. Поліцейські запросили мене в кімнату для розмови. Сказали, що потім пропустять в метро. Я опору не чинив. Попросив написати протокол затримання. Вони відмовились. Я взяв речі та пішов до виходу. Мене затримали, вирвали рукав куртки, я пройшов таки до турнікетів, мені пшикнули балончиком в обличчя, силою наділи кайданки та завели назад до кімнати. Тримали півтори години, потім приїхав «старший» і протокол склали: про злісну непокору», – розповів Петрук «Хмарочосу», додавши, що спочатку його хотіли відпустити без протоколу «по-хорошому».

Він також зазначив, що на впровадження в столиці електронного квитка з бюджету витратили 1,2 мільярди гривень. Однак, система досі не налагоджена, і в її роботі часто трапляються збої. Рік тому голова ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталій Селик нарахував тендерів, пов’язаних з е-квитком, щонайменше на 800 мільйонів гривень. У квітні 2020 року Юрій Назаров, чиновник КМДА, який відповідав за впровадження е-квитка, звільнився.

«Система часто дає збої, і 1,5 мільйона пасажирів, які щоденно користуються метрополітеном, нічого не вживають для захисту своїх прав. Жодного особистого чи колективного позову не подали. Мало того, сьогодні тисячі людей не змогли потрапити в метро. І жодного повідомлення ні від міської влади, ні від підземки немає», – підсумував Петрук.

На момент публікації в офіційних джерелах КМДА та КП «Київський метрополітен» жодного повідомлення про збої в системі е-квитка не опубліковано. Натомість в міських Facebook-спільнотах містяни масово скаржаться на проблеми зі спрацюванням систем оплати проїзду.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *