«Нова пошта» запустила сервіс, за допомогою якого можна безкоштовно повернути товари, які не підійшли. Ця послуга називається «Легке повернення».
Як скористатися новою послугою від «Нової пошти» — читайте в нашому матеріалі нижче.
Що таке «Легке повернення»
Це швидка та безкоштовна послуга для повернення товару або частини товарів із замовлення продавцю протягом 14 днів після отримання посилки.
«Нова пошта» здійснює лише доставку, тому перед відправленням посилки покупцю обов’язково потрібно зв’язатися із продавцем, домовитися про повернення товару та коштів.
Сервіс «Легке повернення» доступний тільки у мобільному додатку та онлайн-кабінеті. Повернути безкоштовно можна документи або посилки до 30 кг. Для повернення вантажних відправлень діють звичайні тарифи.
Як скористатись сервісом «Легке повернення»
Спершу треба увійти до розділу «Мої відправлення» та обрати отриману посилку із товаром, який потрібно повернути.
Далі у рядку «Керувати посилкою» оберіть сервіс «Легке повернення».
Там зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку.
І все — експрес-накладна на повернення створена.
Зверніть увагу, що ви не можете у ній змінити адресу повернення та ім’я отримувача.
Після цього запакуйте відправлення та відправте товар на вказану адресу отримувача із відділення, поштомату або кур’єром. Доставка безкоштовна, утім за виклик кур’єра треба зробити доплату.
Що ще важливо знати
Сервіс «Легке повернення» може бути недоступним, якщо за посилкою були замовлені послуги «Переадресація», «Повернення» або продавець заблокував таку можливість.
Деякі товари не підлягають поверненню згідно із законодавством — наприклад, ліки, білизна тощо.
Також зверніть увагу, що послуга «Легке повернення» не включає повернення коштів за товар, який не підійшов. Для узгодження процедури повернення коштів потрібно зв’язатися напряму з продавцем.