Цілодобовий «Венеціанський карнавал» у новому супермаркеті в Броварах

У Броварах, 23 листопада відкрився новий дизайнерський супермаркет «Сільпо» в стилі «Венеціанського карнавалу». Це другий дизайнерський супермаркет мережі у місті.

До створення дизайну супермаркету команду «Сільпо» надихнув найвідоміший костюмований маскарад Італії. Простір та інтер’єр магазину наповнені головними атрибутами карнавалу – пишними костюмами, масками та віялами. Щоб підкреслити вишуканий асортимент «Сільпо», в супермаркеті розмістили як класичні карнавальні маски, так і з тематикою продуктів. Наприклад, маску сирної людини, маску-морозиво та маску із солодощами.

Гості нового супермаркету цілодобово можуть стати учасниками костюмованого яскравого свята, яке відбувається щороку у Венеції напередодні Великоднього посту. А поринути в атмосферу карнавалу допоможе велике різноманіття продуктів власного імпорту з Італії на полицях «Сільпо».

Відділ гастрономії потішить смакові рецептори гостей італійськими (і не тільки) м’ясними виробами та сирами, а відділ кулінарії — стравами італійської кухні. В магазині можна придбати й гарячу духмяну піцу.

У супермаркеті площею 1660 квадратних метрів також розмістилися пекарня, м’ясний та рибний відділи. Якщо у гостей обмаль часу, до їхніх послуг – швидка доставка «Сільпо».

У магазині використовуються електронні цінники, що дозволяє скоротити витрати паперу й оперативно оновлювати ціни на товари. А щоб прискорити процес покупок працює 8 кас та 6 самокас.

Супермаркет у стилістиці «Венеціанського карнавалу» працюватиме цілодобово за адресою: м.Бровари, вул. Київська 156.

Про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 320 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. 

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. П’ятий рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три «Cільпо»: за мотивами «Маленького принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і «Cільпо» Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *