В Україні з’явився сервіс з продажу продуктів у розстрочку. Першою започаткувала таку послугу мережа «Сільпо». Тепер покупці мають можливість придбати той набір продуктів, який їм потрібен. А плату за покупку можна буде здійснювати частинами.
Про це повідомили у Fozzy Group, яка є власником мережі супермаркетів «Сільпо», пише NV.UA.
Мережа «Сільпо» запустила такий сервіс разом зі спорідненим проектом «Банк власний рахунок». Така практика в Україні запроваджена вперше, хоча за кордоном послуга з оплати продуктів у розстрочку вже звична для покупців. Там вона відома під назвою Buy Now Pay Later (BNPL).
Оформити таку покупку можна самостійно, скориставшись для цього касою самообслуговування у супермаркеті. У Сільпо кажуть, що ця процедура займає зовсім мало часу, а банк приймає рішення щодо надання такої послуги покупцеві щонайбільше упродовж 20 секунд.
Банк дає докладний алгоритм покупцям, як можна скористатись такою послугою
- Зчитуєте QR-код власного рахунку на касі самообслуговування.
- Після цього скануєте всі свої покупки.
- Відсканувавши обраний товар, обираєте Оплату Дольками як спосіб оплати.
- Отримуєте push у застосунку банку Власний Рахунок і підтверджуєте розстрочку.
- Зчитуєте QR-код із застосунку на касі — оплата проходить миттєво.
Таким чином «Сільпо» отримує відразу повну вартість покупки від банку, а покупець — зручний графік платежів у розстрочку.
Українці бурхлио відреагували на новий сервіс. у соцмережах. Більшість вважає, що купівлі їжі у розстрочку — це ознака, що зубожіння населення дійшло до криичної межі.
Наразі така послуга запроваджена лише у восьми магазинах цієї мережі як пілотний проект. Але вже влітку обіцяють поширити цей досвід на всі магазини мережі.