Замість київського ринку «Троєщина» планують збудувати транспортну розв’язку. Депутати Київради продовжили компанії «Ринок-1» оренду землі лише на один рік, повідомляє Сергій Пасюта. Згідно з чинним Генеральним планом Києва, там має початись нова дорога Київ-Бровари, що проходить через Биківнянський ліс, водночас її немає в новій редакції.
Депутати розглянули два окремі проєкти рішення про продовження оренди на земельні ділянки. Оренду однієї ділянки не підтримали, іншої – продовжили на рік.
«У детальному плані запланована транспортна розв’язка на розі Братиславської, Електротехнічної і проспекту Шухевича. З третього разу, щоб продовжити оренду на першу ділянку, не вистачило одного голосу. Тобто на одну частину ринку продовжили оренду на 1 рік, а на другу – не продовжили?» – написав він.
Будівництво дороги Київ-Бровари передбачене чинним генпланом столиці. Проте, за словами голови ГО «Рада з урбаністики Києва» Віталія Селика, траси на Бровари немає в новому проєкті Генерального плану. Він вважає, що це погана практика розрізати лісовий масив 40-метровим коридором.
Прокладання цього коридору для 14 кілометрів траси через ліс вимагатиме знесення дерев на площі понад 60 гектарів, пояснює Віталій Селик, що за розміром рівноцінно парку «Перемога». До того ж такий коридор розділить навпіл Броварський ліс, порушивши цілісну екосистему.
Тим паче, наголошує експерт, останнім часом, Кабінет міністрів дуже неохоче дає згоду на вирубку лісу для прокладання нових трас. Вже кілька років поспіль Київ очікує дозволу на вирубку двокілометрового коридору в Броварському лісі для продовження вулиці Олекси Довбуша від ДВРЗ до Броварського проспекту.
Розв’язка буде частиною траси від Північного моста до Броварів. Віталій Селик наголошує, що згідно проєкту майбутнього Генплану її трасування буде по межі лісі вздовж сіл Погреби, Зазим‘я і Пухівка та далі сполучиться з Броварською кільцевою на околиці села Калинівка.