Дотримання єдиних стандартів сприятиме доступності та ефективній комунікації з усіма громадянами.
20 грудня 2024 року Кабінет Міністрів України затвердив Комунікаційну стратегію щодо створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та типові рішення щодо використання кольорів та дизайну у комунікаційних матеріалах, повідомили у Міністерстві культури та стратегічної політики.
Відповідно до постанови, усі міністерства, центральні органи виконавчої влади, обласні та державні адміністрації зобов’язані застосовувати затверджені рішення під час здійснення заходів в рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
«Це не просто вимога — це важливий крок до створення безбар’єрного інформаційного простору в Україні. Дотримання єдиних стандартів сприятиме доступності та ефективній комунікації з усіма громадянами», — йдеться в повідомленні.
У документі, зокрема, подається опис та характеристика логотипу. Для кожного виду безбар’єрності створена своя версія логотипу. Кожна крапка у логотипі відповідає за окремий напрям. Також кожен із 6 видів має свій власний колір.