Карту ПриватБанку, у якої закінчується термін дії, можна перевипустити – і продовжувати користуватися. Зробити це можна у будь-якому з його відділень.
Про це розповіли у самому банку. Там зазначили: також перевипущену картку можна замовити з доставкою Україною чи за кордон.
«Відкрийте меню «Гаманець» – виберіть картку, яку хочете перевипустити, – натисніть «Замовити картку», – повідомили у «Приваті».
Крім того, зазначили там, у системі Приват24 можна оформити миттєву Digital карту. Вона дає можливість:
- проводити оплати за допомогою смартфона;
- «купувати оплати»;
- знімати готівку з банкоматів ПриватБанку.
Щоб оформити таку карту, потрібно в системі Приват24 зайти в розділ «Всі карти». Після чого:
- натиснути «Додати»
- вибрати «Digital карта».
Водночас у банку нагадали, що на період воєнного стану в Україні «термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено на 30 місяців». Тому всі картки продовжать працювати без обмежень «як для оплати покупок, будь-яких послуг, так і отримання готівки».
ПриватБанк «блокує» картки після погашення заборгованості
Тим часом, клієнт ПриватБанку поскаржився, що після повного погашення заборгованості банк запровадив обмеження щодо його картки. У самому ж Приваті кажуть, що це – стандартна процедура, і за кілька днів після погашення обмеження буде знято.
«Зателефонували, що прострочена заборгованість, попросили закрити. Через пару годин закрив всю суму. Наступного дня обмеження по карті. Дзвоню в кол-центр, питаю чому обмеження. [Відповідають, що] Прострочена заборгованість, при закритті кредитних коштів банк переглядає можливість видати кошти знову», – йдеться в скарзі.
В ПриватБанку ж відповіли, що після погашення простроченого платежу обмеження картки знімається автоматично. Однак не одразу – а протягом 3-х робочих днів.
Водночас, особливе нерозуміння у клієнта установи викликала можливість «кидати по 20 грн щомісяця» на картку із простроченою заборгованістю – і залишати її відкритою. «А коли закриваєш усю суму, карту блокують. Чому так? Ніхто так і не відповів», – наголосив він.
На це питання ПриватБанк не відповів і під самою скаргою. Натомість там порадили йому «не допускати прострочення платежів, адже це впливає як на кредитну історію, так і на встановлення таких обмежень».