Українець заявив, що Ощадбанк не шанобливо ставиться до клієнтів ще й намагається нажитися, надаючи послуги нібито за завищеними тарифами. Свою скаргу чоловік залишив на порталі Мінфін.
«Ощадбанк» — один із найбільших банків України, який надає послуги мільйонам клієнтів. Трапляються випадки, коли клієнти з тієї чи іншої причини висловлюють невдоволення роботою фінустанови.
Так, цього разу українець поскаржився на «Ощад» через систему інформування, а точніше вартість SMS-повідомлень. Він зазначив, що чинні тарифи не відповідають нинішньому рівню розвитку мобільного зв’язку та технологій.
«Ще раз зіткнувся з неповагою «Ощадбанку» до своїх клієнтів. Під час коли мобільний зв’язок поширюється і стає доступним, банк грабує людей впарюючи їм SMS по 10 гривень…», — зазначив українець.
Клієнт зізнався, що ще більше обурює його те, що банк нібито бере плату за інформування навіть через месенджери.
«І навіть через Вайбер стягують кошти!!! Знахабніли вкрай!!!«, — обурився клієнт.