Клієнти «Ощада» скаржаться, що банк наживається на простих людях: «SMS по 10 гривень»

Українець заявив, що Ощадбанк не шанобливо ставиться до клієнтів ще й намагається нажитися, надаючи послуги нібито за завищеними тарифами. Свою скаргу чоловік залишив на порталі Мінфін.

«Ощадбанк» — один із найбільших банків України, який надає послуги мільйонам клієнтів. Трапляються випадки, коли клієнти з тієї чи іншої причини висловлюють невдоволення роботою фінустанови.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

Так, цього разу українець поскаржився на «Ощад» через систему інформування, а точніше вартість SMS-повідомлень. Він зазначив, що чинні тарифи не відповідають нинішньому рівню розвитку мобільного зв’язку та технологій.

«Ще раз зіткнувся з неповагою «Ощадбанку» до своїх клієнтів. Під час коли мобільний зв’язок поширюється і стає доступним, банк грабує людей впарюючи їм SMS по 10 гривень…», — зазначив українець.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube
«Ощадбанк». Фото: скрін youtube

Клієнт зізнався, що ще більше обурює його те, що банк нібито бере плату за інформування навіть через месенджери.

«І навіть через Вайбер стягують кошти!!! Знахабніли вкрай!!!«, — обурився клієнт.

 

 
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

 

 

 

 
Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *