Після того, як українці стали помічати невірні дані в платіжках за газ (покази лічильників або суми), постало нове питання: «Чому не можна подавати дані через сайт Нафтогазу в особистому кабінеті?».
Так, це суттєво спростило б завдання і позбавило від непотрібних посередників, що, у свою чергу. допомогло б уникнути тих самих проблем із невірними показниками, які передають облгази.
![Нафтогаз України, фото з вільних джерел](https://znaj.ua/crops/6912a3/620x0/1/0/2021/05/28/g2CwBYZ11OSMdiyKWr8az1Yg20Wn3MObmkyDKWfd.jpeg)
ДК «Нафтогаз України» пояснив, чому в особистих кабінетах клієнтів на сайті компанії немає можливості передати показання лічильника газу Про це стало відомо завдяки відповідям представників Нафтогазу на коментарі споживачів у соц мережі.
Так, клієнтка запитала, чому не можна передати свідчення прямо у кабінеті Нафтогазу
У відповіді представник ЦК нагадав, що дані лічильників передаються щомісяця у період із 1 по 5 число.
«Оператори газорозподільної мережі (облгази) – це компанії, які здійснюють доставку газу споживачеві. Обов’язки облгазу – підключення/відключення блакитного палива, забезпечення якості та тиску газу, реагування на аварійні виклики, усунення аварій та отримання показань лічильників. За надання цих послуг Ви отримуєте окремий рахунок і оплачуєте його» , — пояснили у компанії.
![Газова плита. Фото: скрін youtube](https://znaj.ua/crops/be7224/620x0/1/0/2022/12/31/Kjfn7wk9weAP26YREzu1EcRBKjG1L93Jajzfe1jc.jpg)
Також клієнтці нагадали, що передати дані про споживання газу можна на сайті або в чат-боті облгазу, а також зателефонувавши до контакт-центру компанії.
При цьому в Нафтогазі додали, що поки що передача показань лічильників безпосередньо доступна тільки для постійних клієнтів у Кіровоградській, Херсонській та Донецькій області.