Створення Київської обхідної дороги (КОД) є одним із наймасштабніших проєктів програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» і потребуватиме великої кількості матеріалів. Це дасть можливість вітчизняним виробникам брати участь у торгах і постачати матеріали.
Про це пише РБК-Україна з посиланням на заяву лідера МФО «За велике будівництво» у Верховній раді Олени Шуляк.
Зокрема, для будівництва КОД знадобиться 3,5 млн кубометрів піску. Українські виробники здатні покрити таки об’єми, зазначила Шуляк. У цьому депутат переконалась особисто, відвідавши кар’єри «Слобожанської будівельної кераміки» під Києвом.
«Однозначно, постачальників матеріалів обиратимуть на конкурсній основі, але факт залишається фактом: Україні не потрібно закуповувати матеріали з інших країн, ми маємо все своє. Більше того, замовляючи матеріали в наших виробників, ми істотно економимо на логістиці та підтримуємо нашу економіку», — підкреслила Шуляк.
Проєкт Київської обхідної дороги передбачає спорудження напівкільця загальною протяжністю близько 150 км. КОД об’єднає ключові траси, що ведуть до столиці:
- М-07 «Київ — Ковель»
- М-06 «Київ — Чоп»
- М-05 «Київ — Одеса»
- Н-01 «Київ — Знам’янка»
- Н-08 «Бориспіль — Маріуполь»
- М-03 «Київ — Харків»
- обхід Броварів
«Будівництво нової обхідної дороги дозволить розв’язати транспортні проблеми столиці, які всім уже давно набридли. Це не лише звільнить усіх, хто живе в столиці, від заторів при в’їзді у Київ, а й істотно покращить міжнародне автомобільне сполучення», — зазначає Шуляк.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що цього року в рамках «Великого будівництва» має розпочатися будівництво Київської об’їзної дороги протяжністю 150 км.