«Нова пошта» скасувала плату за популярну послугу: про що йде мова

«Нова пошта» зробила переадресацію в межах одного міста безкоштовною. Своє рішення команда НП пояснила бажанням зробити так, «аби клієнти могли отримувати посилки там, де їм зручно».

Що відомо про зміни і як тепер користуватися послугою — читайте в матеріалі Styler.

Як користуватися послугою «Переадресування»

Замовити послугу переадресації можна у мобільному додатку, бізнес-кабінеті, на сайті у розділі «Трекінг» або у відділенні.

Як скористатися переадресацією у мобільному додатку:

  • зайдіть у розділ “Мої посилки” та оберіть відправлення, яке потрібно переадресувати
  • у рядку “Керування посилкою” виберіть послугу “Переадресування”
  • введіть дані для переадресування: місто, номер відділення, поштомату чи адресу, а також дані одержувача
  • натисніть кнопку “Оформити заявку” — після цього з’явиться новий номер експрес-накладної, за яким можна буде відстежувати посилку.

Хто може скористатися послугою і що можна переадресовувати

Послугу може замовити як відправник, так і отримувач для документів, посилок, вантажів, а також шин і палет.

Без додаткової оплати можна переадресувати в межах міста:

  • з відділення/поштомату/адреси у відділення/поштомат
  • з адреси на адресу
  • з відділення/поштомату на адресу, але потрібно буде сплатити за доставку кур’єром — 35 грн за посилку та документи або 100 грн за вантажі до 100 кг.

Додамо, що переадресація між різними населеними пунктами залишається платною.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *