Партії та кандидати з початку року витратили на політичну рекламу в Фейсбук 5,7 млн доларів або 154 млн грн. При цьому 5 млн доларів було витрачено за два місяці передвиборчої кампанії. Про це інформує «Чесно».
Наприклад, партії витратили за шість місяців на рекламу 90 тисяч доларів, а в жовтні — 1,4 млн доларів. Кандидати від партій витратили 1,8 млн доларів з власних сторінок, з партійних сторінок було сплачено майже 2,3 млн доларів.
Найбільше на рекламу в соціальних мережах витратила партія «Слуга народу», розтрати якої сумарно склали 880 тис. доларів. На другому місці партія «За майбутнє», яка витратила 704 тис. доларів і партія «Європейська солідарність», яка витратила 402 тис. доларів. ОПЗЖ витратила на політичну рекламу 297 тис. доларів.
Раніше в мережі «ОПОРА» підрахували, що за час передвиборної кампанії політичні партії витратили на рекламу в Facebook понад 70 млн грн. «ЧЕСНО» оприлюднило результати дослідження, згідно з якими кандидат в мери Києва Ірина Верещук витратила на кампанію в три рази більше, ніж «Слуга народу» в цілому, але в два рази менше, ніж чинний міський голова Віталій Кличко.