Із серпня місяця для клієнтів ПриватБанку переказувати гроші чи проводити інші готівкові операції через термінал банку стало складніше. Тепер кожен клієнт повинен себе ідентифікувати при роботі з банківським терміналом.
Фінустанова запровадила такі заходи для боротьби з шахрайством та підвищення прозорості платіжних операцій. Анонімних грошових переказів більше не буде. Також це ще один крок для боротьби з корупцією, яка в нашій країні на високому рівні. Адже тепер незаконно отриманні гроші не можна переслати на будь-який рахунок не ідентифікувавши себе в системі.
Але є певні платіжні операції, які не потребують ідентифікації. А саме :
- Внесення готівки через термінали для поповнення рахунку, на який була випущена платіжна картка, якщо термінал забезпечує її зчитування та подальше коректне введення ПІН-коду картки чи підтвердження операції банком – емітентом картки;
- Оплата послуг мобільного зв’язку в розмірі не більше 200 грн (за номер мобільного телефону на місяць) в межах платіжного оператора.
Також клієнтам ПриватБанку не потрібно проходити верифікацію при оплаті проїзду через термінал, купівлі квитків на залізничний транспорт (у тому числі приміського сполучення), сплаті податків, штрафів, зборів за адміністративні послуги та інших бюджетних платежів.