До 1920-го року існувала та працювала лінія бензотрамваю, яка поєднувала Київ та Бровари. Маршрут мав номер 23 і їздив з лівого берега на Поштову площу столиці.
Історію та унікальні фото громадського транспорту опублікували у спільноті «Спрага»: в Києві цікаво» у соціальній мережі Facebook. На його роботу сильно вплинули дві світові війни.
«Київ-Бровари». Система трамвая працювала у 1913—1941 роках на бензомоторній тязі. Трамваї рухалися колією шириною 1524 мм. Маршрут мав номер 23 та з’єднував центр Києва (Поштова площа) з містом Бровари. Лінію обслуговувало Слобідське бензотрамвайне депо, відкрите 1911 року», – йдеться в повідомленні.
Нажаль, через руйнування Ланцюгового мосту, 10 червня 1920 року маршрут було скорочено до Микільської Слобідки (сучасна територія біля станції метро «Лівобережна»). У 1925 році планувалося відновити рух до Поштової площі, оскільки було відкрито новий міст імені Євгенії Бош.
«7 листопада 1934 року маршрути київського бензотрамваю були повністю електрифіковані, але лінія «Київ – Бровари» продовжувала працювати до 1941 року. З початком Другої світової лінію було закрито, було зруйновано Слобідське бензотрамвайне депо. Після війни цей вид транспорту вирішили не відновлювати», – резюмували автори проєкту.
Нагадаємо, загально відомо, що у Київського метрополітену є три лінії – червона, синя, зелена. Але мало хто з пасажирів мав можливість проїхати ще однієї гілкою – секретною, що об’єднує інші три.