Раніше з Броварів до Києва можна було доїхати на бензотрамваї. Історія транспорту та унікальні фото

До 1920-го року існувала та працювала лінія бензотрамваю, яка поєднувала Київ та Бровари. Маршрут мав номер 23 і їздив з лівого берега на Поштову площу столиці.

Історію та унікальні фото громадського транспорту опублікували у спільноті «Спрага»: в Києві цікаво» у соціальній мережі Facebook. На його роботу сильно вплинули дві світові війни.

«Київ-Бровари». Система трамвая працювала у 1913—1941 роках на бензомоторній тязі. Трамваї рухалися колією шириною 1524 мм. Маршрут мав номер 23 та з’єднував центр Києва (Поштова площа) з містом Бровари. Лінію обслуговувало Слобідське бензотрамвайне депо, відкрите 1911 року», – йдеться в повідомленні.

Раніше з Броварів до Києва можна було доїхати на бензотрамваї. Історія транспорту та унікальні фото

Нажаль, через руйнування Ланцюгового мосту, 10 червня 1920 року маршрут було скорочено до Микільської Слобідки (сучасна територія біля станції метро «Лівобережна»). У 1925 році планувалося відновити рух до Поштової площі, оскільки було відкрито новий міст імені Євгенії Бош.

Раніше з Броварів до Києва можна було доїхати на бензотрамваї. Історія транспорту та унікальні фото

«7 листопада 1934 року маршрути київського бензотрамваю були повністю електрифіковані, але лінія «Київ – Бровари» продовжувала працювати до 1941 року. З початком Другої світової лінію було закрито, було зруйновано Слобідське бензотрамвайне депо. Після війни цей вид транспорту вирішили не відновлювати», – резюмували автори проєкту.

Раніше з Броварів до Києва можна було доїхати на бензотрамваї. Історія транспорту та унікальні фото

Нагадаємо, загально відомо, що у Київського метрополітену є три лінії – червона, синя, зелена. Але мало хто з пасажирів мав можливість проїхати ще однієї гілкою – секретною, що об’єднує інші три.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *