Мобільний застосунок Резерв+ має стати повноцінним цифровим аналогом Територіальних центрів комплектування. Для цього туди мають додати деякий функціонал. Наразі, над цим триває робота.
Про це заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко розповіда в ефірі телемарафону. Вона додала, що протягом кількох місяців можна буде побачити нові послуги у Резерв+.
«Ми плануємо розвивати наш застосунок, ми продовжуємо роботу над побудовою проактивних державних послуг онлайн. Ми додамо зворотній зв’язок для людей для того, щоб люди пріоритезували, який подальший функціонал нам потрібно запускати, проводимо опитування, що саме потрібно для громадян. Ми працюємо над тим, щоб Резерв+ став повним цифровим аналогом ТЦК», – зазначила Черногоренко.
На її переконання, послуги, які надаються і які забирають час і ресурси громадян, мають бути онлайн.
«Міноборони вже налагодило взаємодію з 8 державними реєстрами, і ми вважаємо, що всі послуги, які надаються в ТЦК та СП, можна робити без додаткових візитів», — додала Черногоренко.
За її словами, в Міноборони, наприклад, планують зробити надання відстрочки онлайн, зокрема, для багатодітних батьків та студентів денної форми навчання.
«У нас вже є обміни з цими реєстрами, і ми б хотіли швидко реалізувати цей функціонал», — резюмувала Черногоренко.
Довідка
Резерв+ – український мобільний додаток, що дозволяє військовозобов’язаним оновлювати свої облікові дані та отримувати інформацію про себе у реєстрі «Оберіг». У ньому можна переглянути й оновити збережені дані. Авторизація здійснюється через BankID, а для реєстрації необхідно вказати номер телефону, електронну адресу й адресу проживання. Додаток виконує функції електронного кабінету для військовозобов’язаних, проте реєстрація у ньому добровільна.
Надалі в Резерв+ планують додати й низку інших функцій, таких як оформлення відстрочки та броні, електронне направлення на ВЛК і навіть онлайн-рекрутинг та навчання для військовозобов’язаних.