Як повідомляє «ГазПравда», для цього потрібно просто своєчасно передавати свідчення лічильника.
Як виникають некоректні суми у платіжках
Завищені суми у платіжках є однією з найпоширеніших проблем споживачів газу. Українці часто скаржаться, що їм домальовують «зайві» кубометри палива, яких вони справді не зажадали. Те, що споживання не так високому рівні, може підтвердити і лічильник газу.
Однак через те, що свідчення люди часто передають із запізненням, не туди чи взагалі не передають, виникають некоректні нарахування у платіжках.
Як і кому правильно передавати показання лічильника
Щоб платити за дійсно спожиті кубометри, важливо вчасно передавати показання приладів обліку газу. Робити це потрібно з 1 по 5 число кожного місяця.
Це дозволить облгазу вчасно і правильно підрахувати обсяг споживання для кожного клієнта і завантажити дані на платформу, з якої інформацію беруть Нафтогаз та інші постачальники газу для підрахунку сум у платіжках.
Через те, що деякі споживачі плутають газопостачальні та газорозподільні компанії, то часто дані передаються не туди.
Так, показання лічильника газу потрібно відправляти до газорозподільної компанії — міськгазу чи облгазу.
Якщо дані про споживання з лічильника не передати до 5 числа, то облгаз або міськгаз самостійно формують спожитий обсяг на основі планового місячного обсягу споживання.
Далі саме на основі цих даних Нафтогаз формуватиме платіжку, проте плановий обсяг може бути істотно вищим за реальний обсяг споживання. Так і виникають некоректні нарахування у платіжках.
Саме тому важливо вчасно передавати дані до облгазів чи міськгазів. Зробити це можна як онлайн, так і офлайн.
Питання, для чого показники передаються не постачальнику (Нафтогазу), а облгазу, який з нас бере платню не за сам газ, а за нашу ж трубу (за доставку).