Державний Ощадбанк дедалі більше своїх послуг переводить на платну основу. Так, якщо раніше більшість стандартних банківських операцій була безкоштовною, то тепер за них доведеться платити.
Про це йдеться в інформації, опублікованій на сайті Ощадбанку.
Зокрема, клієнтам цього одного з найбільших банків України тепер доведеться платити за такі послуги як перевірка залишку на рахунку через банкомат або за звернення до контакт-центру. Коштуватиме кожна з таких послуг по 5 гривень.
Утричі більше, 15 гривень, треба буде віддати за зміну PIN-коду. Причому така ціна цієї послуги встановлена незалежно від того, в який спосіб клієнт змінював PIN-код: через банкомат, POS-термінал, чи скористався допомогою працівника Ощадбанку.
Змінилася також плата за перекази. Якщо це буде переказ всередині мережі Ощадбанку, тобто з однієї картки цього банку на іншу, то клієнту доведеться сплатити комісію в розмірі 0,5% від суми самого переказу та ще додатково плюс 3 гривні.
Якщо ж переказ буде здійснюватись на картку іншого банку чи на рахунок в іншій фінустанові через термінал, то доведеться віддати 1% від суми переказу. Причому ця плата не може бути меншою за 10 гривень і водночас не повинна перевищувати 1000 гривень.
Банк пояснив такі нововведення потребою в компенсації витрат на інфраструктуру та оптимізацією обслуговування.