Українцям пропонують покращити мобільний зв’язок під час відключення електроенергії: що потрібно знати

Погіршення або повна відсутність мобільного зв’язку, на жаль, стали майже незмінними супутниками відключень електрики. Щоразу після чергової ракетної атаки масово зникає мобільний зв’язок. Причому тут не можна виділити якогось конкретного оператора: зв’язок зникає в усіх. Тим часом, українцям стали надходити пропозиції щодо покращення мобільного зв’язку під час відключень електроенергії.

Українцям пропонують покращити мобільний зв'язок під час відключення електроенергії: що потрібно знати - today.ua
 

Що або хто стоїть за цими привабливими пропозиціями, потрібно знати кожному, щоб не потрапити в халепу.

Українцям масово телефонують на мобільні, представляючись співробітниками Київстару, Vodafonе або lifecell. Ті, хто телефонує, повідомляють, що для покращення якості зв’язку абонента буде переключено на іншу «вишку». Тоді під час відключень електроенергії у нього не пропадатиме стільниковий зв’язок.

Однак для такого переходу абонент має ввести на своєму телефоні цифровий код, а потім назвати представнику мобільного оператора цифровий код, який прийде йому в СМС. Далі абоненту надсилають цей довгий цифровий код, який він має ввести.

Українцям пропонують покращити мобільний зв'язок під час відключення електроенергії: що потрібно знати

Багато людей переймаються довірою до тих, хто телефонує. Тим більше що проблема зі зв’язком є, і дуже хотілося б її позбутися. Вони охоче вводять довгий цифровий код, який їм надіслали, і потім повідомляють набір цифр, що надходить їм у СМС-повідомленні.

Таким чином аферисти, а це саме вони і є, отримують доступ до вашого телефону. Тобто, до мобільних додатків банків, соцмереж та інших особистих даних абонента. У кращому разі, від вашого імені у соцмережі проситимуть фінансову допомогу. У гіршому – «загарбники» випатрають ваш банківський рахунок.

Отже, ніколи не варто відразу погоджуватися на пропозиції незнайомих людей, навіть якщо вони дуже привабливі. Краще відкласти телефонну розмову і зателефонувати своєму стільниковому оператору, або зайти на його сайт чи в соцмережу. Якщо такі роботи проводяться, то про них неодмінно має бути інформація на інтернет-платформах операторів. І тим більше, в жодному разі не вводьте і не передавайте жодних цифрових кодів, бо шахраї не сплять і завжди йдуть у ногу з часом.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *