Укрзалізниця продовжує відновлювати систему після хакерської атаки. І запропонувала пасажирам скористатися кількома так званими компенсаційними бонусами.
Нещодавно Укрзалізниця зазнала масштабної хакерської атаки, в результаті чого перестали працювати всі онлайн-сервіси перевізника. Пасажири не можуть оформити проїзні документи через сайт або застосунок, тому змушені вистоювати довгі черги на вокзалах, щоб придбати квиток.
Поки фахівці працюють над тим, щоб відновити роботу всіх онлайн-систем, в Укрзалізниці висловили бажання хоча б частково компенсувати ті незручності, які спричинила кібератака. Про це йдеться в новому повідомленні пресслужби залізничного оператора.
«Укрзалізниця вводить компенсаційні пропозиції для пасажирів. Ми розуміємо, які незручності приносить нашим пасажирам відсутність онлайн-продажу квитків, тому хочемо хоча б частково їх компенсувати», — повідомили в УЗ.
Так, українцям пропонують безкоштовно скористатися платними залами очікування за наявності паперового квитка, який було куплено після хакерської атаки. Також пасажирів із проїзними документами пригощатимуть чаєм коштом Укрзалізниці.
Водночас людей просять не викидати паперові квитки після закінчення поїздки. В УЗ обіцяють цілий ряд «компліментів» від залізничного оператора та його партнерів після того, як всі системи знову почнуть працювати в звичайному режимі.
Також в УЗ повідомили, що на залізничних вокзалах у Києві, Вінниці та Львові були відкриті додаткові каси, які працюватимуть без обіду і перерв.