У Києві наземний громадський транспорт досі працює в обмеженому режимі. На автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, на трамвайні – 46%. Про це йдеться у дослідженні консалтингової компанії «Про мобільність».
Для аналізу використали дані щодо розкладу руху маршрутів станом на 2 вересня 2022 року та станом на лютий 2022. Також, щоб розуміти, з якими трендами місто прийшло до лютого в аналіз включено дані за 2016 рік.
На кінець 2016 року на маршрути щодня виходило близько 330 автобусів, із яких 180 працювали впродовж усього дня, а 150 підсилювали маршрути в ранкову та вечірню години пік. У 2020-2021 роках місто отримало 200 нових автобусів. У результаті
у лютому 2022 на маршрути щодня виходило понад 500 автобусів, 265 з яких – у пікові години. У серпні – 181 автобус. Решта автобусів щодня залишаються в автопарках.
Якщо раніше інтервал руху 101 автобуса у годину пік був 6 хвилин, тепер – 24 хвилини (-75%).
Станом на 31 липня на маршрути виходило 165 тролейбусів із 320. Інтервали їхнього руху тепер складають 12-21 хвилину, замість 5-7 хвилин.
До лютого 2022 трамваї мали найбільш стабільний випуск серед інших видів транспорту – близько 212 вагонів, з яких 86 працювали лише у годину пік. Такі значення залишалися незмінними протягом багатьох років, але у березні на лінії залишилося близько 30 вагонів. Після відновлення маршрутів їхня кількість поступово збільшувалась до 97 одиниць (станом на вересень).
Борщагівський швидкісний працює в половину своєї потужності, маршрут Т4 взагалі не курсує, а інтервали на інших маршрутах сягають понад 20 хвилин. Також навіть після відновлення колій до Пущі-Водиці не повернувся до роботи Т17.