Минулого року робота декількох станцій Київського метро була призупинена через незадовільний технічний стан. Але, як з’ясувалося, цьогоріч непрацюючих станцій метрополітену у столиці побільшає.
Про це повідомляє one.ua
Стало відомо, що станції метро “Почайна” і “Тараса Шевченка” готують до закриття. Також деякі недоліки виявлено й на станції “Поштова площа”. Технічний стан цього об’єкту столичного метрополітену погіршується через активний рух наземного транспорту на поверхні.
Таку новину опублікувало видання Комерсант український з посиланням на джерела Київської міської державної адміністрації. За словами не названого посадовця, наразі можливість продовження роботи станції “Поштова площа” оцінюють експерти. А от щодо станцій “Почайна” і “Тараса Шевченка” рішення вже прийнято, і воно є остаточним. Їхню роботу буде тимчасово припинено.
“Їх потрібно ремонтувати не через зношеність і відповідно, необхідність планового технічного ремонту, але й через тріщини та просочування вологи. Грунтові води, опади, а в результаті руйнація – це проблеми насправді не лише цих двох станцій. Проблеми ті ж, що й у станцій метро на Теремках, але поки що меншого масштабу”, – повідомляє анонімне джерело.
Представники Київського метрополітену підтвердили цю інформацію. Фахівці зазначають, що станції “синьої гілки” метро справді певний період не працюватимуть. Їхню діяльність припинять задля проведення планових ремонтних робіт. Йдеться про ремонт ділянок тунелів по І-й головній колії. Водночас працівники метрополітену не відповіли коли саме ці об’єкти припинять роботу, та коли буде завершено їхні ремонти.
Також варто додати, що Державна аудиторська служба України провела перевірки комунального підприємства “Київський метрополітен”. Аудитори вже виявити деякі порушення. Загальна сума збитків перевищує 200 мільйонів гривень.
Водночас слід нагадати, що на початку грудня минулого року відбулась розгерметизація перегінного тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Також на цій ділянці метрополітену було виявлено тріщини на стінах. Як стало відомо, відновлення роботи цих станцій обійдеться в майже 400 мільйонів гривень. Наразі подробиці аварії з’ясовує Київська міська прокуратура.
Журналісти видання Bihus.Info провели власне розслідування, під час якого вдалось дізнатись про статки сім’ї директора “Київського метрополітену” Віктора Брагінського. З’ясувалось, що його дружина володіє елітною нерухомістю та земельною ділянкою, а матір є власницею двох квартир у Києві. Після публікації розслідування Віктор Брагінський залишив свою посаду за власним бажанням.