У Києві почали курсувати 8 нових трамваїв зі сталі «Азовсталі»

На будівництво трамваїв «Татра-Юг» використала 115 т маріупольського металопрокату, що був відвантажений до повномасштабного вторгнення

У Києві почали курсувати 8 нових трамваїв, які вироблені компанією «Татра-Юг» зі сталі маріупольського металургійного комбінату «Азовсталь». Про це йдеться в пресрелізі Metinvest.Media.

Металопрокат для будівництва транспорту в обсязі 115 т був поставлений замовнику із «Азовсталі» ще до повномасштабного вторгнення РФ. На лінію готові трамваї вийшли тільки зараз. Транспорт курсуватиме в столиці між Троєщиною і Дарницею.

«Справа маріупольських металургів «Метінвесту» ще довго тішитиме українців, адже метал, зроблений до війни, придбали великі компанії. Тож ще певний час з’являтимуться об’єкти, виготовлені зі сталі ММК ім. Ілліча й «Азовсталі». Зараз у Києві про комфорт містян і гостей столиці дбають вісім новеньких трамваїв маршруту №33, що з’єднує Троєщину й Дарницю. Тепер шлях між цими районами займає лише 15 хвилин», – ідеться в повідомленні.

Електротранспорт виготовлений в Україні на потужностях «Татра-Юг». Постачальником сталі виступив «Метінвест-СМЦ». Компанія відвантажила 17 т холоднокатаного листа та 98 т гарячекатаного листа, який виготовили на «Азовсталі».

«Попри трагічні події, маріупольська сталь продовжує жити у величних будівлях, надійних мостах, кораблях, захисних спорудах і транспортних засобах», – резюмує компанія.

Нагадаємо, у 2023 році в Києві планують збудувати міст, який з’єднає Оболонський острів і парк «Наталка». Майже 300 т металу для мосту було виготовлено на комбінаті «Азовсталь» напередодні повномасштабного вторгнення РФ.

Окрім того, восени 2022 року в Стамбулі, Туреччина, зійшов на воду корвет «Гетьман Іван Мазепа», який був побудований для Військово-морських сил Збройних сил України. Для будівництва флагмана було використано 1000 т гарячекатаного листа Групи «Метінвест», які виробили маріупольські металургійні комбінати ММК ім. Ілліча та «Азовсталь» ще до війни.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *