Оператор мобільного зв’язку «Київстар» пояснив причини збою, який стався 3 лютого вранці. Постраждалі абоненти отримають бонуси.
Подробиці озвучила прессекретар компанії Ірина Леличенко у Facebook.
За її словами, технічний збій стався під час оновлення програмного забезпечення. Він був короткочасним і «зачепив деякі послуги передплаченого зв’язку для невеликої кількості абонентів».
«Деяким абонентам було складно додзвонитися на мобільні номери всередині мережі та номери інформаційно-довідкового центру. Хтось отримав некоректне SMS-повідомлення про стан мобільного рахунку. При цьому інші послуги – користування месенджерами, дзвінки за кордон та інші мобільні мережі, дзвінки на номери екстрених служб та послуги мобільного інтернету були доступні. Також не було жодних складнощів при використанні послуг зв’язку в абонентів, які обслуговуються на умовах контракту», — написала Леличенко.
Фахівці компанії вже вирішили проблему.
«Жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було. Абоненти, які зіткнулися з обмеженнями при здійсненні дзвінків у результаті технічного збою, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг зв’язку», — пообіцяла прессекретар.