Стабілізаційні відключення електроенергії на тлі повномасштабної війни та регулярних ворожих обстрілів впливають як на життя громадян, так і на роботу підприємств. Проте чи знаєте ви, як за таких умов працює столичний метрополітен і чи може без світла зупинитись рух потягів?
РБК-Україна із посиланням на прес-службу КП «Київський метрополітен» розповідає, що відомо про роботу підприємства на тлі стабілізаційних відключень.
Чи може без світла зупинитись рух метро
Згідно з інформацією, наданою РБК-Україна, нині KП «Київський метрополітен» працює в режимі воєнного стану та, відповідно, забезпечує:
- перевезення пасажирів
- цілодобову роботу підземних станцій у режимі укриття
«Метрополітен є одною із найскладніших інженерних систем. Зокрема схема електропостачання підприємства збудована таким чином, що передбачає резервування електроживлення споживачів, у тому числі рухомого складу у випадку знеструмлення частини підстанцій», — пояснили у прес-службі КП.
Як працюють підземні станції метро
У випадку повної відсутності постачання електроенергії, підземні станції метрополітену будуть працювати як укриття — із забезпеченням функціонування всіх необхідних систем життєдіяльності шляхом живлення від автономних джерел.
У метрополітені уточнили, що на 46 підземних станціях:
- передбачені спеціально облаштовані санітарні вузли
- визначені місця з фонтанчиками з водою
«Також на станціях в наявності розкладні стільчики, модульні лавки, ковдри та матраци, які населення може використовувати для більш комфортного перебування на станціях під час укриття», — додали у прес-службі.
Крім цього:
- всі станції облаштовані мобільним інтернет-зв’язком 4G
- на 19 станціях облаштовано точки з UЅВ-зарядками (де можна підзарядити мобільні телефони чи інші гаджети)
Хто схвалює рішення щодо роботи метро
Графіки руху поїздів на лініях метрополітену складаються відповідно до величин пасажиропотоків та з урахуванням:
- наявної кількості рухомого складу
- укомплектованості штату працівників підприємства
Ці графіки затверджуються керівництвом метрополітену за погодженням із Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) — як замовником транспортних послуг.