Що не так із мобільним додатком «Дія» та на які проблеми скаржаться українці

Користувачі не лише залишають негативні коментарі, але й дають корисні поради, як можна покращити додаток

Дія стала для багатьох українців незамінним інструментом, де зберігається чимало електронних документів, сплачуються штрафи і податки, подаються заяви на різноманітні державні програми тощо. Міністерство цифрової трансформації регулярно оновлює застосунок, додаючи нові послуги та функції. Але не всі користувачі задоволені роботою Дії.

Українці залишили позитивні і негативні коментарі на сторінці завантаження в Google Play.

Що кажуть користувачі про Дію


Максимальна оцінка для мобільного додатку – 5 зірочок, а Дія має всього 3,8. Зате коментарів, здебільшого негативних, аж 414 тисяч.

Найновіші стосуються оновлення 9-10 вересня, коли в застосунку з’явилася послуга одруження онлайн, а також три нові електронні документи. Чимало українців не можуть отримати необхідне свідоцтво, а документи, які раніше відображалися, взагалі зникли.

«Ідея чудова, а виконання таке собі. Свідоцтво про народження дитини завжди було дуже важко додати, але якось мені це вдалося. Після сьогоднішнього оновлення воно зникло і тепер знову неможливо додати. Про шлюб так і не підтягнулося. То вже доробіть, щоб добре працювало», – написала Мар’яна Розна.

Інша частина скарг стосується Дії.Підпису, який неможливо створити. Користувачка Анна Білявська розповіла, що функція не працювала більше місяця (коментар від 7 вересня). Після оновлення мобільного додатку ситуація погіршилася – підтвердження по фото видавало помилку.

 Фото: Скриншот

Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот

Зі схожою проблемою стикнулося багато українців. Як розповіли люди в коментарях, після кожної спроби створити Дія.Підпис програмне забезпечення саме по собі вимикалося і доводилося заново проходити авторизацію.

«Рекомендація вийти з застосунку не допомагає, деактивувати підпис також не можна. За словами менеджера сервісного центру МВС, за останній місяць ні в кого не вдалося надати документи через Дію. З підтримкою зв’язатися неможливо», – розповів Андрій Чепурний.

Вікторія Ульянова поскаржилася на непрацюючий кешбек. Нещодавно в Україні запустили державну програму «Національний кешбек» і доєднатися до неї треба через Дію. Вікторія активувала спеціальну картку для нарахування кешбеку та активно купує товари зі списку, але рахунок не поповнюється.

Поради і позитивні коментарі


Не лише погані відгуки пишуть про Дію. Можна знайти немало найвищих і середніх оцінок, що свідчить про задоволеність функціоналом і роботою програми. Наприклад, один із користувачів поставив 5 зірок, бо хоча Дія не ідеальна і має проблеми, але треба віддати належне величезному трафіку, постійним оновленням і розширенням.

 Фото: Скриншот

Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот
 Фото: Скриншот

Євгеній Ярмощук порадив розробникам полагодити пролистування документів і забезпечити українців можливістю переглянути всі документи єдиним списком.

«Додайте якусь «фіксацію» на документі та неможливість «проскочити» все одиним жестом листання. Також додайте вид «перегляду всіх документів», якщо їх багато та часто використовуються, бо постійно листати – це знущання з користувача», – написав Євгеній.

Загалом люди відмічають, що з появою Дії життя полегшилося, адже тепер можна не носити з собою купу паперових документів. Плюс є змога швидко подати заявку на виплати чи приєднання до програми допомоги. Та навіть сплатити штраф або податки – це вже неабияке спрощення. Уникнення бюрократичних процедур – головна перевага мобільного додатку.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *