В Україні громадянам розповіли, якщо абонент вчасно, у визначений термін, не надав газопостачальній компанії дані про спожитий обсяг природного газу, то у такому разі підприємство визначає їх самостійно.
Що необхідно робити
Часто клієнти компанії з різних причин не передають показання лічильників, тому в такому випадку цифри у платіжці можуть відрізнятися від реальних спожитих кубів «блакитного палива».
Якщо від абонента не надходять дані про обсяги спожитого газу, у такому випадку вони визначаються на основі місячного об’єму споживання за аналогічний період минулого року, тому цифри «на папері» можуть відрізнятися від фактичних.
Щоб нараховані обсяги газу збігались з реальним споживанням, клієнтам потрібно вчасно передавати покази лічильників, тобто з 28-го по 5-те число.
«Якщо ви тимчасово не проживаєте у помешканні та не користувалися газом, передавайте щомісяця фактичні незмінні показання», — попередили у «Нафтогазі».
Як можна передати показники лічильника
У газопостачальній компанії розповіли, що можна не витрачати час на дзвінки у Контакт-центр, візити до Центру обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платежів.
«Фіксуйте кубометри спожитого газу за допомогою сервісів ГК «Нафтогаз України». Тестуйте наші діджитал-канали та обирайте найзручніший», — йдеться в оголошенні.
Йдеться про такі способи:
-
чатботи у Viber, Messenger і Telegram
-
SMS на короткий номер 4647
-
через особистий кабінет
-
в автоматичному режимі, використовуючи IVR меню за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone),098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell)
В «Нафтогазі» зазначили, що наразі така можливість доступна виключно для клієнтів:
- Кропивницька філія «Газмережі»
- Дніпровська філія «Газмережі»
- Харківська філія «Газмережі»
- Харківська міська філія «Газмережі»
- Криворізька філія «Газмережі»
- АТ «Вінницягаз»
- Житомирська філія «Газмережі»
- АТ «Сумигаз»
- Київська філія «Газмережі»
- АТ «Львівгаз»
- АТ «Дніпропетровськгаз»
- АТ «Хмельницькгаз»
- АТ «Миколаївгаз»
- Донецькоблгаз
- АТ «Івано-Франківськгаз»
- АТ»Черкасигаз