Благодійний фонд «Фудбенк» відкрив новий логістичний центр у Київській області

Київський міський благодійний фонд «Фудбенк» (FoodBank), завдяки підтримці компанії PepsiCo в Україні, здійснив свою давню мрію — відкриття нового логістичного центру в Київській області. Сучасний та зручний, для роботи як команди, так і волонтерів, «Фудбенк» склад безумовно збільшить масштаби надання допомоги українцям.

Розташування складу відкриває перспективні логістичні можливості. Наявність дизельного генератора забезпечує безперебійну роботу складу, а наявність бомбосховища гарантує безпеку діяльності в цей нелегкий військовий час.

Завдяки фінансуванню PepsiCo Foundation, 500 метрів складського приміщення стали новим місцем консолідації продуктової допомоги українцям.

Вже в перші дні роботи складу волонтерами «Фудбенк» було сформовано 850 продуктових наборів, по 10 кг на кожну родину. Набір включає 18 найменувань продуктів, а саме: крупи, м’ясні та рибні консерви, консервовані овочі, солодощі. 8,5 тонн продуктів зі складу в Київській області, завдяки волонтерам та партнерським благодійним організаціям на місцях, поїхали до тимчасово переміщених осіб, осіб з інвалідністю та тих людей, які залишилися у своїх оселях на постраждалих від війни територіях у Київській, Харківській, Миколаївській, Запорізькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях. До акції з формування продуктових наборів до команди «Фудбенк» долучилися 25 волонтерів. Керівництво фонду щиро вдячне кожному з тих, хто відгукнувся на заклик та приєднався до важливої спільної справи.

Вперше за 11 років існування «Фудбенк» почав закуповувати продукти з метою їхньої подальшої передачі нужденним. Це стало можливим завдяки підтримці Федерації європейських банків їжі (FEBA), членом якої Київський міський благодійний фонд «Фудбенк» є з 2013 року.

Принциповим питанням було підтримати економіку в такі тяжкі для України часи, тому більшість продуктів закуплено в українських виробників. Частина продуктів була отримана від Estonian Food Bank.

Голова правління «Фудбенк» закликав представників бізнесу до співпраці та спонсорування Фонду за можливості, приєднуючись до продуктової підтримки українських родин: «З кожним днем кількість нужденних людей в Україні зростає, тож завдяки підтримці партнерів, таких як PepsiСo в Україні, ми маємо можливість розширювати свою діяльність, що вкрай необхідна, особливо під час війни. Запрошуємо до співпраці всіх представників бізнесу як в Україні, так і за її межами. Усі разом наблизимо перемогу України!», — наголосив Володимир Іванов.

«Підтримка наших громад — це обов’язок кожного сьогодні й зобов’язання компанії в рамках довгострокової стратегії PEP+. Фінансування розширення можливостей фонду „Фудбенк“ щодо продуктової допомоги людям — це те, як ми реалізуємо наше прагнення бути поруч з українцями й сприяти недопущенню гуманітарної кризи. Дякуємо партнерам за можливість робити добрі справи разом», — прокоментувала подію Аліна Матківська, керівник відділу корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.

Зазначимо, що за час існування «Фудбенк» передав понад 7 000 тонн доступних харчових продуктів тисячам тих, хто потребує підтримки по всій Україні. Це стало можливим також завдяки корпоративним та приватним постачальникам, які зробили соціальний та екологічний вибір з метою запобігання утилізації харчових відходів. З точки зору впливу на довкілля, вибір харчових постачальників сприяє не лише мінімізації органічних відходів, а й також економії природних ресурсів та зменшенню викидів CO2.

Леонід РУДЕНКО

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *