Одна із найбільших європейських мережу супермаркетів Lidl, яку скопіював «АТБ», може з’явиться в Україні навіть не у 2022-му. На запуск знадобиться тривалий час і це може привести до закриття «Екомаркету» і «Великої Кишені».
Профільне видання Fuit-inform припустило, що запуск займе більше року, при цьому офіційного підтвердження досі немає.Водночас в коментарі «Дело» глава галузевої групи з ритейлу і оптової дистрибуції крупної компанії Олександр Ямпільський припустив, що до оцінки термінів потрібно підходити вкрай обережно.
«Ми знаємо про випадки, коли міжнародна група заявляла про те, що відкриє свій бізнес в Україні, але кілька разів переносила запуск першого магазину, а за підсумком і зовсім не запустилася або запустилася через роки, наприклад, як IKEA», – пояснив він.
Чим відрізняється Lidl:
-
високі знижки за рахунок просування продукції власних торгових марок (це може знизити ціни на деякі імпортні продукти в Україні);
-
тісна співпраця з місцевими виробниками свіжих продуктів (овочі, фрукти, м’ясо), в мережі діє цілий напрям Get Fresh;
-
жорсткі європейські вимоги до якості продуктів. Наприклад, при вирощуванні овочів заборонено використовувати пестициди.
«Ключовою перевагою Lidl для українського ринку можуть стати недорогі якісні імпортні продукти і власні торгові марки», – заявила експерт Юлія Дзюба.
Зараз Lidl присутній майже у всіх країнах Європи і намагається навіть просуватися на ринки США і Китаю. Всього по всьому світу є близько 4 500 філій цієї торгової мережі.