Клієнти дорікають Нафтогазу, що їм приписують неіснуючі борги за газ: у компанії відправляють споживачів за відомою адресою

Клієнти Нафтогазу масово скаржаться, що їм нараховують неіснуючі борги за газ. Люди кажуть, що їм приписують зайві кубометри, через це платіжки за газ «важчають». У постачальника відповідають, що Нафтогаз не несе відповідальності за обсяги споживання і відправляє клієнтів за відомою адресою.

Приклад типового листування клієнта з Нафтогазом опублікувала hvylya.

Клієнт газової компанії дорікнув Нафтогазу за те, що через розбірки між постачальником газу та облгазом (в даному випадку з Дніпрогазом), у нього виникли проблеми з нарахуванням плати за газ. Звідкись узявся обсяг споживання, якого в нього зроду не було. Через це в оплаті виникла велика заборгованість. При цьому з’ясувати будь-що ні у Нафтогазу, ні у свого облгазу йому не вдалося.

«Прошу вирішити ваші внутрішні питання щодо АТ «Дніпрогаз». Показники передаю через ваш сайт my.gas.ua, але ваша підтримка каже, що АТ «Дніпрогаз» їх не обробляє, і ви ставите мені обсяг по 747, 56 м3, хоча по факту він набагато менший. Через це у мене сформувався великий обов’язок», — пише чоловік.

Клієнт також додав, що на сайті Дніпрогазу повідомляють про рейдерське захоплення їхньої компанії Нафтогазом, а також стверджують, що у них немає доступу до баз даних. А тому вони жодної відповідальності за нарахування обсягів споживання також не несуть.

«Повідомлення про нібито рейдерські захоплення розміщені на вже неактуальних сайтах облгазів поширюються звільненим менеджментом цих компаній. Актуальний сайт АТ «Дніпрогаз» — dpg.naftogaz.com. Актуальний сайт АТ «Харківгаз — khgas.naftogaz.com. Обидві компанії працюють у звичайному режимі», — зорієнтували клієнта у Нафтогазі.

Крім того, йому нагадали, що з усіх питань, пов’язаних із нарахуванням обсягу споживання, потрібно звертатися до свого облгазу чи міськгазу. Тільки там можуть внести ясність. А до Нафтогазу з такими питаннями звертатися не треба, адже він при розрахунках вартості газу користується тими обсягами споживання, які дав облгаз.

Клієнти дорікають Нафтогазу, що їм приписують неіснуючі борги за газ: у компанії відправляють споживачів за відомою адресою

Якщо виявиться, що облгаз виставив неправильні обсяги споживання, він повинен їх відкоригувати. А Нафтогаз уже на підставі нових даних зробить перерахунок вартості спожитого газу.

Тобто Нафтогаз фактично відсилає своїх клієнтів за давно відомою адресою – в облгаз.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *