Місцеві вибори-2020 відбудуться вже 25 жовтня, а у політичних партій зовсім обмаль часу для того, щоб привернути увагу жителів міст і сіл до своїх передвиборчих програм, тож у хід ідуть найрізноманітніші креативні методи. Політолог Сергій Биков розповів УНН про три найоригінальніші, на його думку, методи політиків привернути увагу виборців на цих виборах.
Так, за словами Сергія Бикова, досить креативним ходом стала роздача лампочок у Чернігові з метою привернути увагу виборців до програми енергоефективності народного депутата Антона Полякова, який балотується на посаду міського голови від партії «За майбутнє».
«На першому місце я б назвав лампочки – це досить креативний хід, його активно використовують, як ми бачимо, у Чернігові», — наголосив експерт.
Представник чернігівського виборчого штабу партії «За майбутнє» Юлія Пастушенко своєю чергою вважає, що крім просвітницької функції щодо енергоефективності в домівках містян, лампочка також несе в собі своєрідний символізм: яскраве світло, яке пронизує темряву корупції та робить всі процеси в Чернігові відкритими та прозорими.
Політолог Сергій Биков також вважає, що інструментом креативу в передвиборчій гонитві є нетрадиційне використання соціальних мереж у Одесі.
«Також активно пішли через соціальні мережі, але не традиційним шляхом – просто запускати рекламу, а, наприклад, запускають пісні про кандидатів, про партії. Це абсолютно нормальна історія. Наприклад, в Одесі зняли кліп про мера Труханова. Він досить жартівливий, але якщо його зробили опоненти мера – він може зіграти йому на руку», — впевнений політолог.
Третім креативним підходом Биков називає розповсюдження різноманітних дрібних подарунків, які підкріплюють соціологією.
«Ну і третій хід — активне розповсюдження всіляких подарунків, які підкріплені буклетом із соціологією інформативною. Адже люди у нас звикли все-таки більше голосувати за переможця. Якщо ти хоч і зухвало, але все ж таки говориш про те, що ти переміг – це працює на твою користь», — додав Биков.
Нагадаємо, раніше УНН писав, що політологи вважають неминучим другий тур виборів міського голови у столиці. У Чернігові хоч відрив чинного мера від свого найближчого опонента досить високий, рейтинг самого Атрошенка балансує на межі 50%. У Труханова ситуація краща – його рейтинг за останніми даними КМІС становить 61%, а стосовно Філатова (48%), то він так само, як і Кличко та Атрошенко має перспективу другого туру.