У «Дії» з’явиться ШІ-асистент, якому українці зможуть поскаржитися на владу 

У «Дії» в першому кварталі цього року може з’явитись асистент на основі штучного інтелекту, який заслуховуватиме скарги громадян і переадресовуватиме їх до відповідних державних установ.

Про це розповів віцепрем’єр-міністр із інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на презентації AI Center of Excellence 4 лютого, передає Інтерфакс-Україна. 

«Ми працюємо над тим, щоб в «Дії» з’явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою«, – пояснив Федоров.

За словами Федорова, до помічника можна буде звернутися голосом, адже він буде спроможний трансформувати голос в текст.

Після цього «Дія» визначить, у площині повноважень якого міністерства лежить розв’язання скарги або питання, і перенаправлятиме звернення.

Федоров повідомив, що поява в «Дії» голосового помічника очікується в першому кварталі 2025 року.

Віцепрем’єр також додав, що Мінцифри поставило перед собою мету – до 2030 року ввійти до топ-3 країн світу за рівнем інтеграції та провадження AI-рішень.

Джерело: https://biz.censor.net/

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *