Неякісний товар, куплений у супермаркетах чи в інших точках продажу, можна повернути – й отримати гроші назад. Понад те, в окремих випадках грошей можна отримати навіть більше, ніж було сплачено.
Про це повідомили експерти «Захисту прав споживачів». Вони наголосили: неякісний товар можна й обміняти. Але лише на аналогічну позицію.
«Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний. Чи повернути кошти», – йдеться у повідомленні.
Коли можна отримати більше грошей, ніж було сплачено
Як пояснили експерти, повернути товар можна навіть якщо ціна на нього змінилася. Річ у тім, що за законодавством, на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- повернути суму вказану у чеку – якщо вартість товару зменшилася;
- повернути суму, вказану на ціннику – якщо ціна товару збільшилась.
«Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику», – йдеться в матеріалі.
У яких випадках можна повертати товар
При цьому наголошується: повернути товар та отримати гроші можна лише за 2 умов. Зокрема, якщо:
- він виявився неякісним;
- доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача.