«Нова пошта» зробила важливу заяву про популярну послугу

«Нова пошта» оновила популярну серед клієнтів послугу «Сейф-сервіс». Відтепер покупцю не потрібно робити 100-200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.

Більше деталей про те, що змінилося у мобільному додатку — читайте у нашому матеріалі нижче.

Що таке «Сейф-сервіс»

Онлайн-покупка через «Сейф-сервіс» здійснюється виключно через мобільний додаток «Нової пошти», у якому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення.

Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними.

Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Для продавців «Сейф-сервіс» безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Як скористатися «Сейф-сервісом»

Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку «Нової пошти».

У розділі Додаткові послуги продавець обирає та натискає «Сейф-сервіс».

Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток.

Як тільки посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення — за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Додамо, що посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти — покупцю, а угоду буде скасованою.

За словами представників компанії, вони «оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації — мобільний додаток».

«Тобто зараз все інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбуваються в найбільш захищеному каналі — в мобільному додатку «Нової пошти». І це додає нам впевненості, що «Сейф-сервіс» буде безпечним і корисним для продавців і покупців», — кажуть у «Новій пошті».

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *