Як правильно провести обмін чи повернення неякісного товару: Держспоживслужба пояснила важливі нюанси

Продавці в Україні зобов’язані робити заміну або повертати гроші за товар неналежної якості. Щоб повноцінно користуватися таким правом, споживачам слід враховувати низку важливих нюансів, які прописані в законодавстві України.

Про це розповіла головна спеціалістка управління Держпродспоживслужби в Полтавській області Марина Проскурняк. Вона нагадала, що все право на обмін та повернення товарів зафіксовано у законі «Про захист прав споживачів».

«Якщо дефекти товару виявились під час гарантійного терміну, наприклад, відклеїлася підошва взуття або розійшовся шов на сукню, можна вимагати заміни товару на аналогічний або повернення коштів. Адже такі недоліки виникають з вини виробника», – зазначила Проскурняк.

Для отримання права на обмін та повернення товару достатньо лише показати продавцю чек на оплату. У разі відмови покупець має право подати до суду. Також спеціалістка вказала на важливі нюанси:

  • якщо аналогічного товару для обміну немає, але може з’явитися, покупця можуть попросити почекати, термін такого очікування неспроможна перевищувати 2 місяці, після закінчення продавець зобов’язаний повернути гроші;
  • продавець неякісного товару може направити покупця до виробника; однак насправді покупець має повне право обирати, до кого звертатися за заміною – до продавця, або до виробника;
  • таблички «товар обміну не підлягає» у магазинах взуття та більшості інших товарів є незаконними, таке оголошення можна сфотографувати та використати як доказ у разі звернення до суду, адже гроші за неякісний товар мають повернути у будь-якому випадку.
Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *