Відтепер результати адміністративних послуг, зокрема дозвільні документи та витяги з державних реєстрів, можна отримати поштою.
Про це повідомила прес-служба Міністерства цифрової трансформації.
«Сьогодні ми розширюємо кількість адмінпослуг, результати яких можна швидко та комфортно отримати «Укрпоштою»… Громадяни зможуть отримати поштою, зокрема, дозвільні документи, витяги з державних реєстрів, результати пенсійних послуг, взяття на облік ВПО тощо», — йдеться в повідомленні.
За словами заступника міністра цифрової трансформації Людмили Рабчинської, в законодавстві України досі відсутній єдиний для всіх порядок доставки результатів адмінпослуг.
«Відтепер завдяки ухваленому урядом положенню («Про внесення змін до Правил надання послуг поштового зв’язку та Примірного регламенту ЦНАП» — УНІАН), не потрібно ходити до ЦНАП двічі — за оформленням заявки на послугу та отриманням результату. Громадяни зможуть отримати необхідні документи вдома», — сказала вона.
Зазначається, що українці зможуть замовити результати адмінпослуг додому чи на поштове відділення. Юридичним особам листи надсилатимуть в абонентські поштові скриньки, канцелярії або вручатимуть представникові.