З 2 листопада розпочалася робота всеукраїнського безкоштовного контакт-центру Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19. Відтепер за єдиним номером контакт-центру (0-800-60-20-19) кожен мешканець України зможе отримати відповіді на будь-які питання, котрі стосуються коронавірусу.
Записи будуть автоматично фіксуватися у CRM-системі та надсилатися на розгляд до регіонів. Після отримання відповіді оператори самі будуть зв’язуватися з клієнтами. У випадках, якщо оператору буде потрібно зробити певні уточнення наданої інформації (наприклад, проконсультуватися з медичним працівником),він буде зобов’язаний перетелефонувати повторно.
«Наприклад, ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, або отримати направлення на здачу аналізів чи комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Зрозуміло, що для того, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію», — підкреслив Міністр охорони здоров’я України Максим Степанов.
До роботи контакт-центру залучили 150 операторів. Дзвінки є абсолютно безкоштовними та прийматимуться цілодобово.