У Києві продовжує експлуатуватися раритетний тролейбус Škoda 9Tr22 на ім’я “Аврора”, який майже досяг 50-річного віку. Машина почала свою службу в 1970 рр., а зараз виконує обов’язки буксира в Куренівському тролейбусному депо.
“Аврорі” довелося пережити важкі часи, коли наприкінці 1990-х майже всі тролейбуси цієї моделі було списано і відправлено на утилізацію. Проте зусиллями київських транспортників машина була збережена і відновлена.
Тролейбус із бортовим номером “1431” спочатку курсував за маршрутом №2, з’єднуючи Центральний залізничний вокзал із Софіївською площею. У 1993 році машину передали в Куренівське депо для переобладнання на тягач. Через деякий час робітники депо дали тролейбусу ім’я “Аврора”, яке навіть нанесли на його дзеркала. У середині нульових машина ледь не була списана. У 2011 році її повністю відновили, повернувши оригінальний зовнішній вигляд і колишню функціональність.
Протягом кількох років “Аврору” неодноразово перефарбовували в різні колірні схеми, включно з патріотичними жовто-блакитними тонами. Зрештою їй повернули історичну червоно-жовту ліврею, що домінувала за радянських часів. Зараз тролейбус продовжує виконувати покладені на нього обов’язки, будучи не тільки засобом транспортування, а й цінним історичним об’єктом.
Тролейбуси Škoda 9Tr22 в Україні практично не збереглися: останні екземпляри експлуатувалися на маршрутах у Криму, але їх списали і відправили на утилізацію. Таким чином, “Аврора” є унікальним раритетом, який заслуговує на місце в музеї транспорту.