Охоронці в магазинах та супермаркетах часто не представляють ці заклади – оскільки працюють за наймом від інших компаній. А тому вони не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсований товар.
Про це повідомили експерти «Захисту прав споживачів». Вони наголосили: якщо ж охоронці таки вчиняють подібні дії, то грубо порушують таким чином законодавство.
«Охоронці не мають права говорити, що робити з товарами, – вони часто не представляють магазин. Якщо змушують сплатити зіпсований товар, це є грубим порушенням багатьох статей Закону України «Про захист прав споживачів», – йдеться у повідомленні.
Водночас, експерти нагадують: товару з зіпсованою упаковкою не має бути у магазині. Відповідно, наявність такого є відповідальністю саме закладу, а не покупця.
Потрібно вимагати перегляду відео з камер спостереження
При цьому наголошується: у подібній ситуації покупцю варто активно намагатися довести свою невинуватість. Зокрема, вимагати перегляду відео з камер спостереження.
Втім, визнається, це може не привести до бажаного результату. У такому разі експерти радять викликати поліцію.
Кабмін оновив «заборону» українцям на обмін чи повернення до магазинів низки товарів
Водночас Кабінет міністрів затвердив новий перелік товарів, які не підлягають обміну та поверненню. До нього увійшли, зокрема:
- харчові продукти;
- лікарські засоби;
- засоби особистої гігієни;
- косметична продукція та мийні засоби.
При цьому наголошується: всі ці товари неможливо буде повернути або обміняти «без захисного пакування, яке перешкоджає вільному доступу до таких товарів».
Також до списку увійшли товари, «нарізані чи розкроєні під розмір, визначений споживачем».