«Слуги народу» відкривають офіси в регіонах: з чим партії влади йти до виборців

Оскільки хвиля відкриття нових офісів не оминула і Київську область, «Моя Київщина» проаналізувала, яка мета у президентської сили і запропонувала кілька порад

Отже, почнемо з пояснень голови партії Олени Шуляк. Нещодавно вона повідомила: політсила відкрила 92 нові партійні офіси по всій Україні, а загалом їх уже 126. «На сьогодні партійні офіси працюють як хаби з допомоги фронту, ВПО та бізнесу. Сьогоднішні реалії вимагають від нас саме такої роботи», – наголосила Олена Шуляк. І ще похвалися: «Слуга народу» — єдина політична сила, яка спрямовує державне партійне фінансування на зміцнення обороноздатності.

За великим рахунком, аналогічні речі можуть сказати й опозиційні партії парламенту та навести цифри, скільки передали на потреби війська. Але загальна логіка простежується чітко: хто не готується до виборів зарання – той їх програє. Цю мудрість знають всі дотичні до політичного процесу. Коли в Україні відбудуться вибори, не знає ніхто. Кажуть про весну, але в даному випадку логічніше казати: вибори відбудуться в осяжному майбутньому. Тому зараз всі почали до цього осяжного майбутнього готуватися, аби не проґавити старт. І Шуляк, як голова партії, діє правильно. Розгортання нових офісів у регіонах – чіткий сигнал: у такий спосіб триває підготовка до формування штабів.

Бо, по-перше, офіс – це приміщення для штабу. Воно залишатиметься незалежно від того, очікує на партію ребрединг, чи «Слуга народу» піде на вибори під нинішньою назвою. По-друге, працівники офісів – потенційні штабники, таких кадрів резонно підготувати раніше. По-третє, підбір активістів для майбутньої агітації. Шуляк, розповідаючи про офіс як хаб, окреслила коло громадян, з якого добиратиметься актив. По-четверте, налагодження співпраці з потенційними спонсорами кампанії з місцевих еліт. По-п’яте, перевірка своїх депутатів на командність. Чи здатні вони організувати роботу офісів-штабів, зібрати фінансування, встановити правильні контакти, знайти кадри і так далі.

Окрім цих п’яти важливих, але все ж тактичних завдань, не слід забувати і про стратегічні. До них відносяться такі стрижневі питання, як ідеологія, вибір ворогів і друзів, тобто, тих політсил, з якими потенційно в парламенті можна створити коаліцію, а з ким – у жодному випадку. Це дуже важливо, адже в регіонах, і на Київщині зокрема, за час війни склалися коаліції «слуг» з партіями, з якими до повномасштабного вторгнення президентська сила дружбу не водила. Ця конфігурація не відповідає конфігурації у парламенті. Приміром, в облраді існує широка ситуативна коаліція, яка об’єднала «слуг народу», «Європейську солідарність», фракцію партії «За майбутнє» і «Батьківщину». Між ними є тертя, однак рішення, потрібні для нормального функціонування регіону, ухвалюються без чвар. Тут не зайвим буде згадати, що більшість вигнала з обласної ради колишніх депутатів з ОПЗЖ. А у Верховній Раді залишки проросійських сил регулярно підставляють плече недисциплінованим монобільшовикам.

Іншими словами, існуватиме президентська партія під нинішньою назвою чи на неї очікує ребрединг, доведеться враховувати реалії, які встановилися за час війни в регіональній політиці. Зміна кольорів чи гасел – лише маркетингова стратегія, а люди, яких планують ангажувати під реалізацію проєкту, все одно чітко розуміють, на чиєму вони боці, знають, що працюватимуть на партію влади і на її перемогу даватимуть гроші. Робитимуть вони це у тому випадку, коли не відчуватимуть загрозу руйнуванню звичному укладу. І тут ідеться не стільки про якісь бізнес-інтереси, скільки про врахування світоглядних зсувів, які відбулися під час війни.

Приміром, «Моя Київщина» нещодавно розповідала, як колишній «регіонал» та нардеп від забороненої «ОПЗЖ», ексголова Київщини Олександр Качний збирає команду під вибори. Також ми неодноразово повідомляли про псевдопатріотів, VIP-ухилянтів або ждунів виборів, які готові вкласти кошти і у штаби, і купити місця у списках. То ж партія «Слуга народу» має вже зараз виробити чітку позицію стосовно таких діячів та озвучити осучаснену ідеологічну платформу. Заявити, що не водитиме дружбу з проросійськими політиками, не допустить до формування офісів-штабів на Київщині осіб, які продовжують підтримувати московську церкву, що на гарматний постріл не підпустить людей, заплямованих корупційними скандалами та нечистоплотними оборудками. На жаль, у 2019-му під брендом Зе-партії мандати отримало достатньо людей, які і потягнули її рейтинги донизу. Цей урок обов’язково потрібно врахувати, щоб не повторити помилок.

Spread the love

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *