Компанія Facebook протягом найближчих років має намір перебудувати свою роботу з розрахунком на молоду аудиторію, а не на людей старшого покоління, повідомив її генеральний директор Марк Цукерберг. Він заявив про це після публікації фінансової звітності компанії за третій квартал 2021 року.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Reuters.
Показники Facebook за результатами третього кварталу виявилися гіршими за прогнози компанії.
Виторг зросла на 35% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала 29 млрд доларів, проти очікуваних 29,57 млрд. Кількість активних користувачів за місяць склала 2,91 млрд проти очікуваних 2,93 млрд.
Слова Цукерберга прозвучали на тлі публікацій «досьє Facebook» — серії публікацій американських ЗМІ про внутрішню роботу за матеріалами витоку документів.
«Ми перепрофілюємо наші команди, щоб служити провідною зіркою для молодих людей, а не оптимізуватися до більшої кількості літніх», — сказав Цукерберг.
Спочатку матеріали публікувала газета The Wall Street Journal (WSJ), з 25 Жовтня свої статті почали публікувати Associated Press (AP), Reuters, The Washington Post та інші видання. Після публікації WSJ Facebook відмовилася від розробки дитячої версії Instagram.