Вранці 20 грудня абоненти мобільного оператора «Київстар» знову поскаржилися на проблеми. У мережі повідомили, що інтернет та зв’язок не працює по всій країні.
Про це українці пишуть у Facebook оператора. Зазначають, що немає можливості навіть перевірити рахунок. Водночас сайт Київстар наразі працює у звичному режимі.
«Ну що знову не так? Не працює ні інтернет, ні мобільний зв’язок!», «Дорогі співвітчизники! Ви зараз нічого дізнатись не зможете, бо мережа Київстар знову лягла у всій країні», «Не працює *111# і додаток не працює. Як дізнатися баланс?», «Знову все не працює!» – пишуть у мережі українці.
Нагадаємо, що лише напередодні ввечері стало відомо, що оператор відновив роботу мобільного застосунку «Мій Київстар» після хакерської атаки. З його допомогою абоненти можуть керувати мобільним рахунком.
Загалом станом на 19 грудня абоненти могли користуватися такими послугами:
– голосовий зв’язок, тобто дзвінки (і в Україні, і в роумінгу);
– SMS (і в Україні, і в роумінгу);
– мобільна передача даних, тобто мобільний інтернет (швидкість може бути обмежена);
– «Домашній інтернет» (у деяких населених пунктах, зокрема в Києві, спостерігаються локальні перебої);
– сервіси із застосунку «Мій Київстар».